Nagykabátból kiskabátba...új háttér tavaszra:)


Ismét egy új háttér, egy rövid történettel...ami egyik este kipattant, és tántoríthatatlanná váltam. Imádtam a régi újat, de valahogy...egy idő után nem volt az igazi. Egymáshoz mérve az általam készített képeket, nem éreztem összepasszolónak. Túl jó volt a háttér, és más volt a stílusa, egy idő után be kellett látnom...(a készítő, azóta az Otthon édes blog új hátterét is elkészítette), nem volt tervezve egyszerűen csak jött az ötlet és ablaknak támasztva a kis füzetemet megalkottam az első vázlatot:


Az első vázlatot követően, a lelkesedés, és az ötlet támogatása, egy újabb és azt hittem végleges rajz követte:


Persze a blogspot, néha úgy tűnik több hátránnyal jár, mint előnnyel és méretarányosan kellett ismét megrajzolnom. Akkor már az összes barátomat azzal nyúztam, biztos tetszik e nekik, és nem csak mondják e? Mert ugye nem mindegy...:)


Végül a scannelés és a grafikusi hatalomnak köszönhetően kész lett...és remélem tetszik...ebben úgy érzem már benne vagyok, az enyém lett...

5 megjegyzés:

  1. Ötletes és egyedi az új háttér, GRATULA!!!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a piros-fehér-fekete-minimál stílus :) gratulálok

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik : ))Nagyon találó. Nekem kicsit francia hangulatot áraszt, ne kérdezd miért : )

    VálaszTörlés
  4. Júj, de örülök, hogy így tetszik Nektek:) Köszönöm szépen:)

    Francia? hm..tényleg...de hol a patkányom? (L'ecsó :) )

    VálaszTörlés