Egy új kezdet....

Hm...egy új kezdetről beszélni furcsa dolog, mert bár úgy érzem éles váltás történt az életemben, blogot már több, mint két éve írtam. De egyszer csak eljött az a pont, mikor úgy éreztem már nem az enyém. Új élményekkel gazdagodom nap, mint nap, új szemszögből szeretném megközelíteni a konyhai szenvedélyemet.
Új feladatok előtt állok, így alakult ki az új blog ötlete Angela’s taste címmel, amit itt láttok. Pár hónapja Segal Viktor mellett tanulok, és a Dining Guide-nál is elkezdtem segédkezni, írói vénámat erősíteni, és közben rengeteg élmény ér. Ezeket az élményeket, tanulási folyamatokat, és önszorgalmi feladataimat az alaptechnológiáktól kezdve az alapanyagok használatán át, a konyhában szerzett (néhol balesetes) kísérleteimet, szeretném itt láthatóvá tenni. Hogy láthassátok, milyen a gasztrovilág, mikor egy amatőr belecsöppen.

Tudom, hogy egy kicsit váratott magára, és két hónapig nem csipogtam az éterben. Mikor már tudtam, hogy költözöm, és már azt is tudtam, hogy hova, akkor olyan egyszerűnek tűnt becsomagolni az emlékeket, és ideérkezni. De a jó munkához idő kell. Mint a szellemi tőke képviselője állandóan járt a kerék, hogy osszam majd meg, milyen legyen, de legfőképpen milyen ne legyen a tartalom. A logo, pedig maga volt a meglepetés csomag. Halvány információk jutottak el hozzám, de bíztam. Vagyis nagyon reméltem, hogy jó fog kisülni belőle. Így sokszor gyömöszöltük a bőröndöt, hogy minden beleférjen ki a maga terepén. Végül ez lett, ez lett egy új kezdet...

8 megjegyzés:

  1. éljen, éljen! várjuk a bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
  2. oh, legalabb vegre tudom, hogy kie ez a blog, ahonnan jon a traffic hozzam!:)
    ba10-nak meg grat a logoert!
    neked meg sok sikert.

    VálaszTörlés
  3. felismerem a csillagánizst .. bebebeeee! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!...és további sok sikert!!!
    Puszi!
    Polip

    VálaszTörlés
  5. traffic? nem értelek, ez valami éteri szó ugye?:)

    Most egy kicsit szabadságolom magam, francia alpok hüttjében kénytelen leszek forró kakaót szürcsölni:) Utána jövök, és köszönöm nektek:)

    VálaszTörlés
  6. traffic=forgalom, nezettseg.
    ami innen toled jott anno eleg sok, es nem ertettem, hogy ki vagy mi eza blog!:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Angela!!!
    Gratulálok az oldalhoz szép lett,a tanuláshoz pedig sok sikert kívánok!Ügyes legyél!!!
    Üdv:Attila

    VálaszTörlés
  8. Ismét tanultam valamit:) Ezek szerint minden lépésemet lehet követni?:)))

    Mokka! ugye ugye milyen szép:))) Köszönöm!!!:)

    VálaszTörlés