Joghurtos újratöltve!

Fotó: Joanelli Tamás


Úgy irigylem azokat akik nap, mint nap leülnek a gép elé, mert van még energiájuk, vagy annyi elhivatottságuk, hogy új dolgokat osszanak meg. Én meg egyre többet érzem a "kényszert", és titkon örültem, hogy nem működik az internet a számítógépemen, akkor egy okkal több, hogy ne bonyolítsam túl az életem. Pedig blogot írni jó dolog, egyrészről megmutatod, kiírod, másrészről visszajelzést kapsz, hobbi, ha már nem futok és a többi. De ha örülök, hogy berakok egy mosást este, akkor inkább elbambulok a family guy-on és ki sem nyitom a laptopomat. Ezt éreztem idáig, ma viszont itt ülök én is, meg gondolom még páran az éterben, és serényen írjuk a sorainkat, hátha valakit érdekel.
Jó híreim vannak, nekem azok. Egyrészről a cukiban egyre szebben fogynak a desszertek, de ennél azért most van jobb is. Legyen Cs, legyen Csaba aki megkeresett pár héttel ezelőtt, aztán azon kaptam magam, hogy 8 desszertet készíthettem el és találhattam ki a Nespresso rendezvényre. 2 hét alatt kér kör kóstoltatás végül a finálé, ahol Á, legyen Ádámról folyt a víz az izgalomtól, én viszont élveztem minden percét. Őrültség vagy sem, dübörög az adrenalin ha rendezvény van, és a helyzet az, hogy a budai gourmet után kattantam is egyet. Hogy a fenébe, nézem én már hónapok óta magam előtt a fehércsempét, jól jönne valami izgalom! És lett, ó de mekkora, mikor megláttam milyen nívós a rendezvény akkor éreztem azt, hogy na most jogosan tojnék be. Ádám szokta mondani: don't fos. Francokat nem f#s, nagyon f#s! Mikor megláttam milyen nagy a csinnadratta, hogy az ételek mögött Cseh János áll, én meg ott állok, mint...(gondoljunk ide amit akarunk) akkor azért volt f#s. Aztán azt gondoltam magamban kétszer kóstolták, nem volt gond, most vagy összejön, vagy nem.. Összejött, kipörgött 1600 desszert egy óra leforgása alatt. Képeket várom nagyon, egy élmény volt, és jó lenne egy kicsit vizualizálni és és nem csak arról pötyögni hogy f#s.
Hogy kapjak még egy kis izgalmat, az este közepén jött Csaba, hogy akkor Szigetre is dolgozzunk, és úgy készítsem mintha Miguel készítené. Don't f#s?:D Baromi nagy kihívás, baromi jó érzés, hogy még több minden elindul, szeretem a szakmám! Nah...:)
A képről pedig annyit, hogy külsőleg és belsőleg is átalakult a joghurtos desszert, belülre került friss sárgabarack a levendulás barack coulis mellé, egy ropogós linzer betét is. A piskóta pedig mandulás joconde lett, az amaretti kekszes helyett. Lassan megírom az itthoni vacsoráinkat is, az új desszerteket a cukiból (pralinés mogyorós kocka, áfonyás ibolyás szelet, operett). Eladó időt vennék!:)

2 megjegyzés:

  1. Én is időt vennék :))
    Annyira örülök a sikereidnek, igazán megérdemled!
    Ez az áfonyás ibolyás szelet igencsak megmozgatta a fantáziám.... kóstolnám asszem :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) (így megkésve:))
    Krisztiék voltak kint a héten:)
    Gyertek ki!:)

    VálaszTörlés