Felfedeztünk: Vom fass



Múlt héten (azt hiszem, de ez talán nem fontos, a napok-hetek nekem már rég egybe folynak) a Fény utcai piacon lángosoztunk Chaud Froid-dal (és innentől kezdve legyen Olivér, mert nekem Olivér :)) és próbáltam elpasszolni, húsokat venni étkezési jegyekből. Jó dolog ez a jegy, csak épp sosincs kihasználva, nem vagyunk a rendelős típusba tartozóak, így marad a kiskapu és a hentesnél költöm el. Csak épp, ahol előre vákuumozott bárány van, és nyálcsorgató borjú csontos karaj, ott bezzeg nem lehet elkölteni. Sebaj, voltunk azóta Bosnyák piacon, ahol sikerült számomra furcsa dolgokat is venni. Így jártam a marhavesével (ami miatt ismét úgy éreztem túlvállaltam magam), egy hatalmas marhanyelvvel (ahol elgondolkodtam normális vagyok-e), de bárányt és borjút sajnos nem találtam egyáltalán, illetve alig. Viszont vettem egy 2kg-os csontos hátszínt már csak ki kell találni mit kezdjek vele...



A beszámolóm lényege, változatosság kedvéért, megint új irányt vett. Amit viszont szeretnék bemutatni, az a fény utcai piacról való távozásunk során fedeztük fel. Úgy elvoltam keseredve, hogy nem vettem meg a karajt, és a bárányt. De megmondtam magamnak, hogy először az utalványok (amitől már meg kell szabadulni) és utána lehet dőzsölni...Aztán szembejött velünk a bevásárlóközpont aljában...



Olivér teljes extázisba esett, én meg nem értettem hirtelen minek örülhet ennyire, mikor én nagyon is szomorú vagyok. Elkezdett körbe-körbe rohangálni (némi túlzással), mikor felfogtam mit mutat nekem. Eltörölve az önsajnáltatást, nekem is egyre jobban kikerekedett a szemem. Olyan olajokkal, és ecetekkel találkoztam amilyenekkel még soha, de soha. Az alkohol részleg annyira nem hozott lázba, viszont az itt kapható kis üvegektől teljesen elérzékenyültem.

A Vom Fass egy olyan vállalkozás, ami mondhatom, hogy a világ legjobbjait összegyűjtötte és hordókban, cserépedényekben tárolva adja el nekünk, az igazságot azért tegyük hozzá, nem épp pénztárca kímélő módon. Viszont az eladó néni, mindent megkóstoltat, ami érdekel minket, és lehetőség van otthonról hozni kis üvegeket, amit megtöltenek, és nem helyben kell még kifizetni az üveg árát is (ami 150ft-1200ft 100ml kiszerelésben). A honlapon mindent el lehet olvasni, a választéktól kezdve, a történetükön át, a kis ajándék ötletekkel, vagy épp meríteni az ihletből és otthon házilag neki állni.



Miután mindent felfedeztünk ki is mentünk a boltból, hogy ez majd egy legközelebbi beruházás lesz mindkettőnk részéről, és hozzuk a saját üvegecskéinket. De mire elmentünk a gyógyszertárba, már tudtam, hogy visszamegyünk és 3 dolgot akkor is ki kell próbálnom, így vettem: birsalmaecetet, körtés ecetet és sörös ecetet is. Úgy éreztem nekem ez akkor és ott feltétlenül jár:)

3 megjegyzés:

  1. Csukott szemmel jarok ugy latszik!
    Eleg sokat jarok a Feny utcai piacon is es a Mammutban is, de sose vettem eszre!
    Ami meg meg bosszantobb, hogy a Becsi uton is van, es ezek szerint mindennap elmentem mellette. Csak a Vom Fass, nem mondott tul sokat!:)
    Viszont derult egbol jott ez a posztod, mert epp valami minosegi olivaolajat szeretnek hozatni, de lehet megse kell.
    Koszi;)

    VálaszTörlés
  2. A XIII. kerületben is van egy üzletük, a Szent István Park közelében. Én ott jártam, az is nagyon szuper.

    VálaszTörlés
  3. Igazán nincs mit:) Viszont olívaolajjal lehet hogy olcsóbban jársz ha hozatod, az árakon azért elgondolkodtam:S

    Akkor már kész láncolat működik a városban:)))

    VálaszTörlés