Új könyvek a polcomon...




...avagy, hogy sikerült 5 perc alatt, olyan könyvekhez jutnom, ami eddig csak álmaimban voltak az enyémek. Valahogy a "wááá", és az "el sem hiszem" érzések keverednek bennem, az adrenalin magasabb, mint egy marylandi hullámvasút után...nah csak egyszer ültettek engem fel olyanra, az is biztos, hogy többet soha nem ülök fel rá...









Olivér holnap reggeltől a Chateu Visz csapat tagja lesz, és egy (most már remélem is) jó ideig ott is marad Balatonon (így a könyvei tovább maradnak nálam). Nem tudta hova tenni, vagyis ha tette volna porosodtak volna használatlanul...és viszont nagyon gyorsan lecsaptam rájuk. Egyfelől jó érzés, hogy így megbízik bennem, mert ezek itt értékek és nem "rozi néni féle főzelék" könyvek, másrészről nem is merem levinni a konyhába őket, nagy felelősség, és remélem hasznát veszem az 5 éves gyűjtögetés gyümölcsének.
Hozzátenném ez még nem az összes, mint kiderült, még kerül hozzám másodkézből Nobu, és Keller könyv, amit rögtön kiszúrtam, hogy hol vannak? És kiderült az asztalon maradtak...de ők is idővel megérkeznek hozzám...mert mintha nem lenne ez elég, persze:) Egy másik polcra raktam a magazin gyűjteményét...a jegyzeteit viszont bent hagytam a dobozban, van amihez semmi közöm úgy érzem, és ezek a magánjegyzetek, ötletek, ami az övé. Azt hiszem nem panaszkodhatom...ez ma egy jó körút volt:)

..és Olivér kicsoda?



Olivér alias Chaud Froid-ot, ár éve ismertem meg..méghozzá nem mindennapi módon. Zenét töltögettünk anonim módon mindketten az internetről. És egyszer rám írt, hogy esetleg nincs-e XY-tól meg egy album, én megnéztem az ő megosztott fájljait, és egyszer csak receptek tűntek fel. Amiket azonnal letöltöttem annyira megtetszettek. Kiderült, hogy saját receptekről van szó, és persze én ki is töröltem őket, mert nem éreztem jogosnak megtartani őket (azért egy kettőt mai napig fejből elmondanék :) ). Kiderült, hogy én készítem a huppancs blogot, és kiderült, hogy ő a Cyrano étteremben tanul. Azt hiszem fél év után elmondhattuk egymásról, hogy barátok lettünk. Először a zeneimádatuk kötött össze minket, utána pedig, hogy én úgy faltam/falom minden szavát mai napi, mint egy kis kivert kutya. Persze, nem mindig ételekről beszélgetünk, ma már azért másodlagos lett.:)
Olivér kezdetben nem készített blogot, de kedvet kapott hozzá, most, hogy leköltözik erre nem nagyon lesz módja és kedves barátja Attila, a fotós, is máshol kell, hogy egyen:)
Még a Cyrano alatt elindult a Czifray versenyen, és végül a Hagyomány és Evolúción is, már a Costes tagjaként. Keddtől Balatonra utazik, és nagyon fog hiányozni...piacra menni, délután átugrani hozzá, főzni együtt (amire sosem került még sor, :) mindig csak néztem mint készítenek) Takácsnál ebédelni, elsírni magamat, hogy a vese nagyon pisiszagú...ilyenek:)


3 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nincs írígykedős arcocska.... most használnám : )

    Imádom a könyveket. sokszor csak nézegetni, olvasgatni, ötletet gyűjteni, ledöbbeni... már nagyon várom a Larousse könyvet is. hopsz, meg is kellene rendelni. Na látod, ez (is)pl egy nagyon hasznos hírdetés volt a TOP kiadványban : )

    Van egy könyv, Tha Flavor Bible, Beatbull (Kísérleti konyha) már annyit írt róla, hogy nagyon elkezdett rá fájni a fogam... Nem ísmered véletlenül?

    VálaszTörlés
  2. Oh a fenébe...elnyelte a kommentemet az éter..

    Szóval dehogynem! én is nála akadtam rá, azóta pedig az amazonon nézegettem, ahol 2 in 1 felállásban is lehet kapni, csak kérdés, hogy megéri e még hozzácsapni egy könyvet (mármint amit felajánlottak hozzá)
    Amúgy is gyűjtögetnem kell:( amit félretettem Keller könyvre azt beszippantotta a tavaszi kollekció:)
    És igazából sajnálhatnál is...nem is tudom melyikkel kezdjem :P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök,hogy ekkora katarzist okoztak a könyveim.Remélem,hogy Te is felhalmozod a segítségükkel azt az elméleti tudást és kipróbálásra váró ötletet amit nekem sikerült.
    A blog nem fog behalni,amint túl vagyok a napi teendőimen hozzáfoghatok a saját dolgaimhoz.
    Nobu és Keller nemsokára nálad!
    Puszi:)

    VálaszTörlés