Medvehagyma,cukkini,gyömbér


Az időnek köszönhetően a hétvégi "Csak Csajok" olasz-bogrács buli inkább elmaradt, pedig lelkesen robotoltam a Lehel piacon reggel 10kor (ami nálam már nagy szó), a nem rutinosan vásárlókat nem meghazudtolva kezdve a bevásárlást a legnehezebbel 3kg hússal. Nem baj, vettem én mindent, még azt is ami nem kell, így került be a nem létező kosaramba a medvehagyma is.
A pazarlás elkerülésére, és nem bízva abban, hogy most vasárnapig kibírja a cukkini, a padlizsán, mindent el kell tüntetni. Aztán ismét piacolok egyet, természetesen átgondoltabban:)


Medvehagymás cukkini leves

medvehagyma
cukkini
gyömbér
olívaolaj
csirkealaplé

tejszín

A lereszelt gyömbért olívaolajon kicsit megfuttatom, és hozzáöntök csirkealaplevet, amit felforralok. A cukkinik ha ebben a lében főnének meg, elvesztenék a színűket, ezért külön blansírozom meg sós vízben, egyszer felforralom a csirkealaplével, majd turmixolom. Átszűröm, egy kevés tejszínnel, és sóval ismét felforralom, majd vékonyra szeletelt medvehagymát keverek hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Jelentem ma voltam a törökbálinti Coraban, és lehet kapni újra a nevezetes sört!:) Hátsó blokk, középső polc, 1669 Blanc a kód.
    További szép napot.:)

    VálaszTörlés
  2. Igenis!:) nehogy azt hidd, hogy kerülöm, mint a forró kását...csak nincs idő, meg még nem volt miért menni a Corába :)
    tényleg...:D

    VálaszTörlés