Egy leves, ami átment a kritikus szájon is


Mert a történet, csak annyi, hogy Ember barátja és annak barátja, aki vietnámi ezt kapta vacsorára, mikor én nagyban a barátnőimmel mákos nudliztam. Ember felhívott, hogy: "képzeld, most ette meg a levesed, és imádta" (Sőt kapott csirkenyakat is és macskap@csét). Én meg majdnem ledőltem a székről, hogy az...az nem lehet, hogy az egyszerű 10perces levesemet tolta az orra alá...mert ha tudtam volna, akkor nyilván előtör belőlem a tenni vágy, amire gondolom azon a fiús estén nem lett volna szükség. Mi nagyon szeretjük, mert van benne élet, fűszerek, ami így a nem épp melegben jól esik és megtölt, vagy épp fel.

Távol-Kelet levese

alaplé
gyömbér
fokhagyma
szójaszósz
halszósz
sárgarépa
borsó
shitake gomba
újhagyma
tészta (udon, rizs)

A fokhagymát és a friss reszelt gyömbért kevés olívaolajon megfuttatom, hozzáadom a szója és a halszószt, felöntöm alaplével. (Ha tiszta átlátszó levest szeretnénk, akkor itt át kell szűrni egyszer, hogy a fokhagyma és a gyömbér reszelék kikerüljön belőle, vagy csak felszeleteljük és úgy készítjük el) Majd jöhetnek a felkockázott zöldségek, minél apróbb annál jobb. És épp csak annyi ideig főzzük, hogy még roppanósok maradjanak. Tálalásnál adjuk hozzá az előzőleg elkészített tésztát, és a friss szeletelt újhagymát.

2 megjegyzés:

  1. Már régen nem láttam ilyen rosszul írt blogot. Csapnivaló stílus, ötlettelen unalmas ételek, rossz fotók.
    Nem kéne ezt erőltetni.
    De neked és anyukádnak biztos tetszik.
    Egyébként nem te voltál az az irritáló csaj abban a főzős műsorban?

    VálaszTörlés
  2. Igen tisztelt NÉVTELEN!

    Először is, pozitív vagy negatív kritikát tudni kellene kúltúráltan írni. Másrészt ha írsz, és ilyen stílusban, akkor legyél annyira vagány, hogy nem névtelenül írsz. Harmadrészt pedig, ha nem tetszik amit olvasol és látsz, akkor ezt nem kötelező tenned, mert a tv műsort és a rádió műsort is el lehet kapcsolni, ha nem tetszik.

    VálaszTörlés