Sexandthecity: Chili&Vaníliával


Hogy is húzhattam ezt a bejegyzést eddig...hogy a várva várt film, amit előtte mindketten megnéztünk, ami végül nem adott semmi katartikus élményt, és visszagondolva talán túl sok volt az elvárás a második résszel kapcsolatban..de a ruhák..mindenek felett..csajok vagyunk ezen nincs mit tagadni. Bár elgondolkodtató a piacozás báli szoknyában, és a tevegélés magassarkúban. Ha esetleg lenne itt egy férfi olvasó, kérem távozzon itt most minden rózsaszín lesz, nem fekete-fehér.


A nagy bemutatók hetén, Zsófit felkérték az Arénában tartott Sex és New York Vip bulijának falatka biztosításáért. Így csütörtökön elindultam a beszerzői körutamra, kapva a listát megcéloztam a Lehel piacot, és vásároltam, felkutattam, ami már magában nekem egy program. Ki ne szeretne alapanyagokat vásárolni, ráadásul piacon? Hát van egy pont, mikor túlvállaltam magam, és hirtelen 15kg súlyt éreztem a kezemben. Gondoltam, csak eljutok 4 utcával arrébb, és utána megveregetem a vállam, hogy kemény vagyok, de legalábbis nagyon erős. Az első utcánál összecsuklottam, de ekkor jött a felmentő sereg (mindig legyen egy futár ismerősöd), a véletlen egybeesés, és felrakott a trolira. A troli pedig kényelmesebb kategória, főleg, hogy szeretem. Mert a troli jó, vagyis a régi, a nagy puffos...
Aztán felfedeztem a BB utcai Culinarist. És nem értettem, hogy mi a fenéért járok ki én Óbudára, vagy a Hunyadira, és nekem eddig miért nem jutott eszembe idemenni? Még mindig drága, de a legszebb, legátláthatóbb, legsajtosabb, és sonkásabb hely ahol megfordulhatok.


Zsófi pontosan tudta mire készül, nekem csak sejtéseim voltak a beszerzésig. Abban biztos voltam, ehető virág lesz, de hogy rózsaszirmok is...de miért is ne? Ez a minimum!
Adott volt a hely, szórni kellett a szirmokat. Határozottan átálltam a kamerám oldalára és hagytam, hogy Zsófi kiélhesse magát:) Az adott körülményekhez képest, szerintem nagyon szép lett, és hangulatos. Az arab világ ott állt a szemünk előtt, a falatkákkal, a virágokkal, és a dekorációkkal.

Szeretem ezt csinálni, szeretek bíbelődni, készülődni, töltögetni, rakosgatni, megkóstolni (hjúj azt nagyon szeretek), kikapcsol. Viszont lassan fel kell dolgoznom, hogy egy 24órás előkészületet, egy óra alatt el tudnak tüntetni. Alig hittem a szememnek, hogy egyik pillanatban még tele van a tálca, a másikban, már rakom fel a következőt, és a harmadik pillanatban eltűnt minden. Egyrészről jó érzés, másrészről "csak finoman":) Épp, hogy eltudtam kapni egy egy tekintetet, ami jelezte megérte.

3 megjegyzés:

  1. Ez igen, szemet gyönyörködtető lett az asztal :) Elárulod, hogy miket készítettek? A képen sajnos nem tudom kibogarászni :(

    VálaszTörlés
  2. oh, persze, lemaradt a LÉNYEG:)

    arab fűszeres sültpaprikakrém
    humusz
    töltött datolya

    rizspuding
    macaron
    cheesecake

    VálaszTörlés
  3. a macaront egyből kiszúrtam :))

    tetszetős asztal :) amúgy a kiállításon is vicces volt, hogy - ha nem is 24 órás készülődés után - 5 perc alatt elfogyott minden süti. Pedig azért szép mennyiséget vittünk összeségében :] Ennek megvan a "szomorúsága", de a szépsége még inkább :)

    VálaszTörlés